To, co nyní vidíme, je bezprecedentně špinavá kampaň proti Hudečkovi. Nejen ze strany billboardové lobby, ale evidentně i jiných, mocných a bohatých skupin. Naštěstí pro Hudečka, ta kampaň je evidentně přepísklá.
A občané, když to čtou a vidí, řeknou si: „Ty jo, ten Hudeček zřejmě někomu pořádně šlápnul na kuří oko. Někdo tady zuřivě šílí. Kdo asi? Nejspíš někteří bohatí a mocní, které Hudeček odstřihnul od pražských peněz. Tlusté a bohaté pijavice, které tyly z veřejných rozpočtů. Bohaté nikoli proto, že by něco vynalezly nebo nabízely služby či zboží lepší, nýbrž právě proto, že byly přisáté na ty cecky, z nichž tekly pražské finance… Proto se nyní tak vztekají. Hmmm, na tom Hudečkovi zřejmě něco bude…“
A když si toto řeknou, nastane backlash a Hudečkovi ty hlasy hodí v mnohem větší míře, než se předtím chystali.
To je můj odhad.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Roman Joch