Vojtěch Kos: Podivná kampaň ministra zemědělství

03.02.2015 16:53 | Zprávy
autor: pravybreh.cz

Před několika dny se ministr zemědělství Marian Jurečka pochlubil, že státní kampaň na podporu prodeje českých potravin byla úspěšná.

Vojtěch Kos: Podivná kampaň ministra zemědělství
Foto: Hans Štembera
Popisek: Pole, ilustrační foto

Kampaň nazvaná České Vánoce odstartovala 27. října 2014. Cílem bylo motivovat spotřebitele, aby kupovali potraviny s logem Klasa, Regionální potravina a Bio, přičemž z jejich obalů měli vystřihovat značky, nalepit je na soutěžní kartičku a po vyplnění 30 polí zaslat tyto kartičky do slosování o hodnotné ceny.

Jak si pan ministr představuje úspěšnou marketingovou kampaň?

Dle vyjádření ministra z 19. ledna 2015 stála kampaň 32 miliónů Kč. Soutěže se údajně zúčastnilo 110 000 lidí a prodalo se zboží za 100 miliónů Kč. Marketingové náklady tedy činily neuvěřitelných 32 % tržeb.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Tomio Okamura byl položen dotaz

Proč jste na ministra nenavrhli někoho, kdo má české občanství?

Podle mě by to měla být jedna z hlavních podmínek a divím se, že není ze zákona, a že zrovna vy nevyberete někoho, kdo má naše občanství. Děkuji za odpověď. Bartošová

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Petr Dufek: Další zklidnění cen výrobců

16:26 Petr Dufek: Další zklidnění cen výrobců

Listopadové přehledy o vývoji cen ve výrobě dávají vyznívají z pohledu dalšího vývoje inflace velmi …