V dnešním tisku se objevila celá řada velmi znepokojivých informací týkajících se financování a personálního obsazení prezidentské kampaně Miloše Zemana. Před nedávnou dobou se podobná podezření objevila i v souvislosti s kampaní Jana Fischera. Ani jeden z kandidátů se však neobtěžoval odpovědět veřejnosti na zásadní otázky po původu peněz a minulosti osob v pozadí jejich volebních týmů.
"Chceme-li změnit korupční a klientelistický systém v České republice, neměly by na budoucího prezidenta mít vliv osoby typu pánů Šloufa nebo Chrenka," dodává Jiří Dienstbier.
Prezidentská kampaň byla až do teď pouze o pozitivním PR, nákladných billboardech a fotografiích z rodinných archívů. Je na čase vrátit do ní obsah a diskusi o schopnosti jednotlivých kandidátů přinést do české politiky věrohodnou změnu. Kandidáti, kteří se vyhýbají nepříjemným otázkám, nemohu vyvést ČR z vleklé krize.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD