Dokončení městského a Pražského okruhu, výrazné zlepšení možností parkování, a to i v centru města, a vybudování trasy D metra. To jsou hlavní tématické okruhy vize pražské ODS pro řešení dopravy v hlavním městě. Dopravní infrastrukturu metropole posune v následujících letech do vyšší kvality. Občanští demokraté dosáhnou i výrazného zlevnění dopravních staveb.
"Městský okruh vyřeší první ze zásadních dopravních problémů metropole - dostaneme velké množství aut z centra a z historických částí města. Pražský okruh pak vyvede mimo Prahu především tranzitní kamionovou dopravu," vysvětlil Petr Hána, lídr kandidátky ODS, který se na problémy pražské dopravy zaměřuje.
K tomuto cíli město i stát v uplynulých letech učinily řadu významných kroků. Vybudovaná 23 kilometrů dlouhá část Pražského okruhu od brněnské dálnice až po Slivenec propojuje dálnici D1 s dálnicí D5 a s rychlostními silnicemi R4, R6 a R7. "Podpoříme stát při dokončení třináctikilometrového úseku od dálnice D1 do Běchovic a zahájení výstavby severozápadní části Pražského okruhu," doplnil Hána.
ODS také odstartuje výstavbu poslední chybějící devítikilometrové části městského okruhu, propojení Pelc Tyrolky s Jižní spojkou. Celý městský okruh tak bude v provozu do roku 2018.
Významnou součástí sítě pražských komunikací jsou radiály, které odvádějí tranzitní dopravu z ulic v obytných celcích. ODS doplní jejich systém dokončením Vysočanské radiály, zahájí výstavbu Radlické radiály a bude pokračovat v přípravě Břevnovské radiály a Libeňské spojky. Propojí i Pražský okruh s Modřany a Komořany.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ODS