Podle Centra pro výzkum veřejného mínění klesla důvěra v prezidenta Miloše Zemana z říjnových 51 na listopadových 39 procent. Co především v tomto období ubralo hlavě státu na popularitě?
Určitě to, že většina těch jeho aktivit v posledních dvou, třech měsících byla spojena s negativní mediální kampaní. Některé jeho činy by se daly těžko vysvětlit i při naopak pozitivní politické kampani. A samozřejmě při obecně protizemanovské naladěnosti většiny médií je ten pokles popularity přirozený.
Takřka shodný výsledek vykázala agentura Focus v průzkumu pro Mf Dnes. Podle něj lidem na prezidentovi vadí především jeho způsob vystupování, holdování alkoholu a nemístné poznámky. Může se v něčem z uvedeného Miloš Zeman změnit?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník