Chceš zisk? Hned kartáč od neziskovek. Banky i obchody. Pak jim to lidé vrátí...

07.04.2023 9:49 | Komentář

Aktivistické kampaně firem, nabádajících klienty k větší společenské zodpovědnosti a ochraně životního prostředí, jsou často jen marketingovým tahem a ústupkem vůči neziskovkám. Silnou motivací firem je strach, aby se nedostaly pod palbu kritiky. To se však může obrátit proti nim, neboť lidé pokrytectví prohlédnou a přejdou jinam, uvádí v komentáři pro ParlamentníListy.cz ekonom Lukáš Kovanda. Samotné vybrané firmy k dotazům na ohlasy ke svým kampaním mlčí...

Chceš zisk? Hned kartáč od neziskovek. Banky i obchody. Pak jim to lidé vrátí...
Foto: Repro Youtube
Popisek: Herec Milan Peroutka propaguje ekologické balení dárků pro Komerční banku

Společenská odpovědnost firem je velké téma, které v současnosti čím dál častěji řeší obchodní řetězce i banky. V rámci svých marketingových strategií proto vymýšlejí nejrůznější kreativní způsoby, jak lidem vštípit to správné chování.

ParlamentníListy.cz už psaly o soutěži, kterou před pár dny na facebooku vyhlásil Kaufland, a která u zákazníků nesetkala se zrovna pozitivní odezvou.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Andrea Novotná

Jan Lipavský byl položen dotaz

Mír na Ukrajině

Proč myslíte, že by USA při snaze vyjednat mír, což se jí teda zatím absolutně nedaří, měla být povinna to řešit i s EU, která se v případě uzavření míru ukázala ještě víc neschopná než USA?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rajchl poprvé jako součást vlády a zcela bez brzd

16:21 Rajchl poprvé jako součást vlády a zcela bez brzd

Nabídka, která se neodmítá. Co všechno ví na ukrajinského prezidenta šéf Bílého domu? A použije to? …