I v některých jiných evropských zemích zavádějí přísná protiepidemická opatření podobná těm našim. Avšak někde s tím rozdílem, že školy úplně neuzavřeli. Je správné uzavření škol v Česku i na prvním stupni?
Podle mého názoru není. Má se klást důraz na to, že se malé děti nebudou dostávat do kontaktu se svými prarodiči či praprarodiči staršími 65+. Vzhledem k tomu, že většinou žijí v oddělených domácnostech, je to podle mě možné. Samotným dětem nehrozí nic, jde jen o to, aby se minimalizovaly kontakty s ohroženou skupinou, a tou je právě skupina seniorů 65+. Samozřejmě by také v takovémto případě bylo nutné vyloučit z výuky pedagogy z této nejohroženější skupiny.
Jak se zvládá distanční výuka? Napadá mě, že v sociálně slabých rodinách to může být problém vzhledem k nedostatečnému vybavení...
Jak kde. V rodinách, které uvádíte, prostě žádná výuka neprobíhá... Je to špatně, ale kvůli tomu se svět nezboří.
Projeví se nějak negativně v budoucnu současné potíže se vzdělaností a uplatněním současných školáků a studentů?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: Oldřich Szaban