Mezi volebními manažery politických stran jste už ostříleným matadorem, a tak můžete porovnávat všechny kampaně, které jste měl v TOP 09 od jejího vzniku na starosti. Kterou z nich považujete za nejvydařenější a proč?
Tu současnou. Podařilo se nám s historicky nejmenším rozpočtem realizovat všechno, co jsme si dali za cíl. Byla – a vlastně stále ještě je – to nejnáročnější kampaň z hlediska kontaktní kampaně, šlo o téměř dva měsíce výjezdů a potkávání se. Samozřejmě nelze zapomenout na skvělé podporovatele TOP 09 a Starostů, kteří se do kampaně sami zapojili a pomohli. Prostě postupem času mizí zbytečné problémy, s nimiž jsme se dříve potýkali, na druhou stranu nikdy nezapomeneme na tu první kampaň z let 2009 a 2010. Už jen proto, že na všechny nepříjemné zážitky spolehlivě zapomínáme.
TOP 09 zaujala ve všech předchozích případech tím, že pojala kampaň s vtipem a nadsázkou. Jejím nositelem byl předseda Karel Schwarzenberg, ať už s rentgenovým snímkem nebo jako pankáč či agent. Má ale TOP 09 ve svém středu politika, který by na něj mohl v budoucnu navázat?
Nepochybujte. Pamatujete na:
Hovory od kanálu

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Hroník