
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
Praha patří mezi poslední evropské metropole, které dosud nemají kapacitní a rychlé železniční spojení na své mezinárodní letiště. Projekt zcela nové trati z Masarykova nádraží na Letiště Václava Havla však v posledních několika letech běží na plné obrátky a nikdy nebyla příprava železnice na letiště tak v pokročilém stupni. Potvrzuje to ředitel Stavební správy západ Petr Hofhanzl, šéf organizační jednotky, která má v rámci Správy železnic přípravu a realizaci jednoho z největších infrastrukturních projektů v České republice na starosti. Jízdní doba mezi centrem Prahy a letištěm se předpokládá okolo 25 minut, do Kladna by cesta měla trvat půl hodiny.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Barbora Richterová
A kolik by její výstavba stála? A hlavně, podle vás jedna nemocnice nahradí ty stávající v Praze? Podle mě nenahradí, takže se dál bude muset investovat i do oprav těch stávajících. A druhá věc, nemyslíte, že problém není ani tak v nedostatku nemocnic, ale v personálu? A to nejen v nemocnicích, ale ...
SPD je jediná, kdo chce, aby skončilo tunelování českého školství neziskovkami, říká pro Parlamentní…