Hra má do regionu přilákat další návštěvníky, přimět je, aby se zde ubytovali, strávili několik dní a prohlédli si zajímavé turistické cíle. Do hry by se jako partneři měli zapojit i podnikatelé nejen z oblasti cestovního ruchu (ubytovatelé, provozovatelé či majitelé restaurací, obchodů,…), pro něž je to příležitost k propagaci. Město se při tvorbě produktu inspirovalo hrou Play Broumovsko.
Základem hry bude brožura s nabídkou turisticky zajímavých cílů v regionu a herním plánem. Turisté budou sbírat určitý počet nálepek za návštěvu jednotlivých míst a také za nákup služeb nebo produktů u podnikatelů zapojených do hry. Seznam ubytovacích zařízení, restaurací, obchodů a turistických cílů, kde a za jakých podmínek známky získají, bude v brožuře uveden. Hlavní výhrou bude několikadenní pobyt v regionu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV