Vážení dámy a pánové,
je 15 dnů do voleb. Kromě stoupající předvolební horečky a věřím, že i stupňující se naší aktivity, přibývají také různé předvolební průzkumy. Dovolím si Vám zaslat „pohledy“ dvou agentur. Agentury PHOENIX, která naše výsledky zveřejňuje už poněkolikáté a agentur Median a Stem/Mark, které vydaly výsledky průzkumu pro Václava Moravce, tedy pro Českou televizi. Zajímavé čtení před volbami. Velcí političtí kuchaři mají vše připraveno tak, aby volební guláš byl podle jejich chuti. Proto uvádím tentokráte i výsledky některých dalších politických stran.
Porovnání obou průzkumů k nahlédnutí zde (0 – nula – vedle politické strany u agentury Phoenix znamená, že strana má v kraji pod 3,5 %).
Záměrně nabízím výsledky obou průzkumů v jednom dokumentu. Už slyším reakce různých politologů a dalších lidí, kteří o sobě tvrdí, že rozumí metodám průzkumu, které slovutní průzkumníci používají. Budou říkat, že nejde srovnávat čísla, která údajně vyjadřují tzv. volební potenciál stran a hnutí s %, které vyjadřují momentální rozhodnutí voliče v době, kdy dostal otázku. Názor této velmi vlivné, ale úzké skupiny politických kuchařů mne v tomto momentu vůbec nezajímá. Tvrdím, že manipulují takto s přemýšlením cca 8 milionů voličů v České republice necelých 30 dnů před velmi důležitými volbami a když je někdo napadne, jsou právně čistí, protože použili tu a tu metodu. Kdyby žil můj otec a dal bych mu tento dokument přečíst a posoudit, určitě by spisovnou moravštinou z Podluží řekl, chlapče, tady mosel byt někdo hodně ožralý. Bohužel by otec tentokráte neměl pravdu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV