„Považuji to za nezbytné kvůli větší transparentnosti. Ostatně žijeme v jednadvacátém století a tento systém úspěšně funguje ve spoustě firem. Nespornou výhodou je zamezení případným nesrovnalostem a také usnadnění evidence jízd, kdy odpadne zbytečná administrativní zátěž,“ konstatoval primátor Tibor Batthyány.
Ve služebních vozidlech bude přepínač mezi služební a soukromou jízdou. Zabudovaná GPS pak bude vysílat údaje o dané jízdě, jako například trasu a čas. Výstupem bude plně automatická elektronická kniha jízd, která nahradí dosavadní papírovou knihu jízd. Karty CCS pak poskytnou přesné záznamy o čerpání pohonných hmot.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: ANO
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k postoji k Ukrajině ve střední Evropě.
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů