„Považuji to za nezbytné kvůli větší transparentnosti. Ostatně žijeme v jednadvacátém století a tento systém úspěšně funguje ve spoustě firem. Nespornou výhodou je zamezení případným nesrovnalostem a také usnadnění evidence jízd, kdy odpadne zbytečná administrativní zátěž,“ konstatoval primátor Tibor Batthyány.
Ve služebních vozidlech bude přepínač mezi služební a soukromou jízdou. Zabudovaná GPS pak bude vysílat údaje o dané jízdě, jako například trasu a čas. Výstupem bude plně automatická elektronická kniha jízd, která nahradí dosavadní papírovou knihu jízd. Karty CCS pak poskytnou přesné záznamy o čerpání pohonných hmot.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: ANO
Lídři EU se shodly na zvýšení tlaku na Rusko
Dobrý den, mám pár dotazů, k tomu, co pořád slyšíme. Kdo jsou to ti lídři EU? Kdo jim dal mandát něco rozhodovat a vyjednávat? A schvalujete to, co vyjednají pak i vy poslanci? Jestli ne, tak k čemu vás volíme, když pak rozhodují jiní? Neměli by ti, co jsou voleni občany mít ten nejsilnější mandát? ...
Další články z rubriky

18:12 Senátor Hraba: Na profil mi chodí různé existence neschopné normální slušné diskuze
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Jaroslavu Miko za STANu, který chodí senátorovi kom…
- 16:14 Ministr Ženíšek: Kandiduju, aby nám po volbách nediktovala Moskva
- 14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje