Děkuji. Promiňte, nechci zdržovat. Nicméně dobrý nápad, fajn, ale v současné době, prosím vás, mateme veřejnost. 112, jasně, je to Integrovaný záchranný systém, nicméně v případě zdravotních problémů si troufám říct, že to je zdržení - volání na hasiče, ti to přepošlou datovou větou, ano, bude se vědět, kde ten člověk je. Ale jsou tu mnohem výhodnější věci, jako je aplikace Záchranka. Ano, musí si to člověk nainstalovat, to je pravda. Na druhou stranu už přímo to jde na pult záchranky, taky se ví, kde se ten člověk nachází, a může se přímo a hned zahájit telefonní asistovaná pomoc, tedy člověk na tom drátě neví nic, je pod tlakem, tak mu bude někdo radit. Čili já to nezamítám, je to dobrá varianta, je to něco navíc. Ale chtěl bych možná i veřejnost - prosím vás, v případě zdravotních problémů i dopravní nehody atd. jde především napřed o život, teprve potom o nějaké hašení a podobné věci. A proto volejte v naší republice číslo 155 a ne voláním 155, ale stažením si do svého mobilního telefonu chytrou aplikaci záchranka, která umí mnoho dalších věcí. A při jednom tlačítku, které zmáčknete, hned voláte na číslo 155 a hned operátor ví, kde se nacházíte. Není to žádné lobbování za nic, je to za zrychlení celého toho řetězce. Snahou je být u vás co nejdříve. A mimo jiné v té aplikaci také najdete místa, kde zjistíte, kde jsou v současné době defibrilátory automatické, najdete tam, když budete v ní listovat, pojedete vlakem, jak se chovat, já nevím, ke zlomenině, k masivnímu krvácení a další věci. Čili snad to není nic zlého, že jsem tady řekl, že je fajn, co se chystá, ale že tady je i jiná varianta. Děkuji za pozornost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV