Dolínek (ČSSD): TOP 09 chce zaplevelit veřejný prostor v Praze další stovkou reklamních ploch

08.06.2014 8:20 | Zprávy

Celkem 108 nových reklamních ploch umístí v Praze před podzimními komunálními volbami dvě reklamní společnosti, kterým radní hlavního města Prahy za TOP 09 chtějí schválit smlouvu na osazení protihlukových a opěrných zdí ve správě TSK.

Dolínek (ČSSD): TOP 09 chce zaplevelit veřejný prostor v Praze další stovkou reklamních ploch
Foto: CSSD.cz
Popisek: Logo ČSSD

Výběrové řízení podle pražské ČSSD provázejí pochybnosti a radní za TOP 09 navíc postupují proti přání většiny obyvatel města reklamy naopak omezit.

„Radní za TOP 09 si připravili půdu pro to, aby se na podzim ocitli na plakátech u vjezdu do tunelů, protihlukových stěn a podobně. Jedná se o zaplevelení veřejného prostoru a o další příklad totálně netransparentního nakládání s městským majetkem, Považuji za naprosto nepřijatelné, aby informace o tomto výběrovém řízení visely někde ve sklepě v sídle TSK a veřejnost neměla možnost se k němu vyjádřit,“ řekl zastupitel za ČSSD Petr Dolínek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: cssd.cz

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Politické neziskovky

Jak se pozná politická neziskovka? Kdo by to měl určovat? Protože podle mě je politicky orientovaná většina neziskovek.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Schillerová (ANO): To není rozpočet, pane Stanjuro, ale recept na ožebračení

22:14 Schillerová (ANO): To není rozpočet, pane Stanjuro, ale recept na ožebračení

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k návrhu státního rozpočtu Fialovy vlády.