Fiala (ODS): Marketing vs. realita

27.02.2020 10:13 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k Babišovu boji proti klecovému chovu slepic

Fiala (ODS): Marketing vs. realita
Foto: Hans Štembera
Popisek: Předseda ODS Petr Fiala

PR poradci premiérovi zřejmě poradili, že má vypadat jako milovník zvířat. A tak se stal odpůrcem klecového chovu slepic, přitom Agrofert na něm vydělává. Je to stejné, jako když premiér „bojoval“ proti dvojí kvalitě potravin, ačkoliv každý ví, že uzeniny z Agrofertu jsou spíše pro vegetariány, protože neobsahují skoro žádné maso. A takhle se dá pokračovat.

Někdy se mě novináři ptají, proč nemám marketing jako Babiš. Odpověď je jasná: myslím, že politik by měl říkat pravdu, ne dělat z lidí hlupáky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Senátor Hraba: Je třeba se bát toho, co se stalo v Rumunsku a ve Francii?

7:17 Senátor Hraba: Je třeba se bát toho, co se stalo v Rumunsku a ve Francii?

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k základní podmínce demokratických voleb