Fiala (ODS): Marketing vs. realita

27.02.2020 10:13 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k Babišovu boji proti klecovému chovu slepic

Fiala (ODS): Marketing vs. realita
Foto: Hans Štembera
Popisek: Předseda ODS Petr Fiala

PR poradci premiérovi zřejmě poradili, že má vypadat jako milovník zvířat. A tak se stal odpůrcem klecového chovu slepic, přitom Agrofert na něm vydělává. Je to stejné, jako když premiér „bojoval“ proti dvojí kvalitě potravin, ačkoliv každý ví, že uzeniny z Agrofertu jsou spíše pro vegetariány, protože neobsahují skoro žádné maso. A takhle se dá pokračovat.

Někdy se mě novináři ptají, proč nemám marketing jako Babiš. Odpověď je jasná: myslím, že politik by měl říkat pravdu, ne dělat z lidí hlupáky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Babiš , Fiala , ODS , PR , reklama , klecový chov

autor: PV

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?

Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Opět problém s migrací z jihu. Řecko se musí bránit samo

6:09 Vích (SPD): Opět problém s migrací z jihu. Řecko se musí bránit samo

Nelegální migrace do EU opět sílí. A v Bruselu je pohoda, čeká se na účinnost Migračního paktu, kter…