Fiala (ODS): Marketing vs. realita

27.02.2020 10:13 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k Babišovu boji proti klecovému chovu slepic

Fiala (ODS): Marketing vs. realita
Foto: Hans Štembera
Popisek: Předseda ODS Petr Fiala

PR poradci premiérovi zřejmě poradili, že má vypadat jako milovník zvířat. A tak se stal odpůrcem klecového chovu slepic, přitom Agrofert na něm vydělává. Je to stejné, jako když premiér „bojoval“ proti dvojí kvalitě potravin, ačkoliv každý ví, že uzeniny z Agrofertu jsou spíše pro vegetariány, protože neobsahují skoro žádné maso. A takhle se dá pokračovat.

Někdy se mě novináři ptají, proč nemám marketing jako Babiš. Odpověď je jasná: myslím, že politik by měl říkat pravdu, ne dělat z lidí hlupáky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Zabýváte se ještě povolením eutanazie?

Dobrý den, pokud se nepletu, dřív jste chtěla otevřít téma uzákonění eutanazie. Usilujete o to ještě? A uniklo mi to, nebo se vlastně toto téma nezačalo v parlamentu nikdy pořádně projednávat? Prý se ale teď toto téma otvírá v senátu. Myslíte, že je šance, že dojde na uzákonění nebo aspoň se jako po...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hřib (Piráti): Jen spoluprací s odborníky posuneme zemi vpřed

15:14 Hřib (Piráti): Jen spoluprací s odborníky posuneme zemi vpřed

Piráti představili první skupinu expertů, kteří budou předsedovi Zdeňku Hřibovi poskytovat poradenst…