Fiala (ODS): Marketing vs. realita

27.02.2020 10:13 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k Babišovu boji proti klecovému chovu slepic

Fiala (ODS): Marketing vs. realita
Foto: Hans Štembera
Popisek: Předseda ODS Petr Fiala

PR poradci premiérovi zřejmě poradili, že má vypadat jako milovník zvířat. A tak se stal odpůrcem klecového chovu slepic, přitom Agrofert na něm vydělává. Je to stejné, jako když premiér „bojoval“ proti dvojí kvalitě potravin, ačkoliv každý ví, že uzeniny z Agrofertu jsou spíše pro vegetariány, protože neobsahují skoro žádné maso. A takhle se dá pokračovat.

Někdy se mě novináři ptají, proč nemám marketing jako Babiš. Odpověď je jasná: myslím, že politik by měl říkat pravdu, ne dělat z lidí hlupáky.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Jan Lacina byl položen dotaz

Jak si vysvětlujete, že po tolika letech komunisté přichází se změnou názvu?

A myslíte, že jim to zajistí lepší výsledky, že je lidé budou volit i třeba za 10 let? Mě třeba udivuje, že je volí i dnes, po tolika letech, podle mě je tak musí volit i mladší generace. Jak si to vysvětlujete?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Majerová (Trikolora): Stejné totalitní metody jako za minulého režimu

14:07 Majerová (Trikolora): Stejné totalitní metody jako za minulého režimu

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k metodám současné vládnoucí koalice