Již minulý rok byl přitom snížen počet úředníků o osm procent. Celkově se tak jedná již o cca 60 zrušených pracovních pozic. Ředitel úřadu Lukáš Glaser zdůrazňuje, že optimalizace je prováděna promyšleně a účelně. Tak, aby chod úřadu nebyl žádným způsobem narušen a služby občanům byly nadále poskytovány na nejvyšší profesionální úrovni.
„Nejedná se o plošné „škrtání“ pracovních míst, u každé rušené pozice bylo pečlivě vyhodnoceno, zda je i nadále potřebná s ohledem na náplň pracovní činnosti, možnosti daného odboru a ostatních úředníků,“ uvádí ředitel Glaser podle něhož vedení krajského úřadu průběžně zjednodušuje své vnitřní postupy a pravidla tak, aby mohl zacílit maximum svého úsilí na klienty veřejné správy, tedy občany Jihočeského kraje, a aktivně řešit jejich problémy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV