Hejtmanka Stráská ocenila přínos drobných podnikatelů pro region

11.12.2017 16:59

Celkem 17 nejférovějších podnikatelů regionu v pondělí 11. prosince získalo titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2017. Ocenění od Sdružení českých spotřebitelů převzali z rukou hejtmanky Ivany Stráské, která je zároveň předsedkyní odborné komise pro ochranu spotřebitele v Jihočeském kraji.

Hejtmanka Stráská ocenila přínos drobných podnikatelů pro region
Foto: Jihočeský kraj
Popisek: Hejtmanka Jihočeského kraje Ivana Stráská

Ocenění je určeno pro podnikatele, kteří poskytují služby v souladu s očekáváním spotřebitele a ctí závazné předpisy. Zároveň také například srozumitelně deklarují jakost a spolehlivost svých výrobků a služeb, které poskytují na profesionální úrovni.

Vítězní podnikatelé byli vybráni nejen na základě vzorného plnění všech výše uvedených kritérií, ale bylo přihlédnuto i k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů a místní podnikatelské samosprávy. Díky tomu se stali držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tj. do konce roku 2019. Ta je pro ně zároveň potvrzením, že firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.

Akci, která se koná již po šestnácté, zaštítil Jihočeský kraj. „Spokojenost by měla být oboustranná, takže bych chtěla všem popřát, aby těch spokojených zákazníků potkávali co nejvíce a dokázali zvládnout i ty nespokojené,“ uvedla směrem k oceněným hejtmanka, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku. Ve své řeči zároveň ocenila přínos všech drobných podnikatelů, kteří dávají lidem práci a zajišťují prosperitu celého regionu.

Také podnikatele v regionu těší, že je jejich dlouholetá služba zákazníkovi oceněna a udělají vše pro to, aby titul udrželi i v následujících letech. Shodují se na tom spolumajitel květinářství Z lásky kvítka Augustin Kotil z Třeboně s provozovatelkou písecké prodejny regionálních potravin Moje Lhota Terezou Hátleovou. „Snažíme se našim zákazníkům vycházet vstříc i nad rámec běžných služeb,“ uvedl Augustin Kutil a Tereza Hátleová doplnila: „Děláme prostě všechno proto, aby se u nás zákazník cítil dobře.“

Odborná komise pro ochranu spotřebitele Jihočeského kraje rovněž projednala a schválila seznam uvedených podnikatelských subjektů, kterým bylo ocenění Sdružení českých spotřebitelů v letošním roce uděleno. Bližší informace o metodice udělování ceny, o kategoriích, v nichž je vyhlašována, a také další bližší informace k ceně jsou uvedeny ZDE.

Cenu Spokojený zákazník uděluje kromě Jihočeského kraje také kraj Moravskoslezský, Ústecký, Jihomoravský a Královéhradecký.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Srovnání

Dobrý den, pane poslanče, nejsem si jistý, zda se od vás dočkám upřímné odpovědi, ale prosím o ni. Fiala tvrdí, jak jsme super, že hrajeme první ligu, a že se srovnáváme s těmi nejlepšími. Má podle vás pravdu nebo, což si myslím já, z nás dělá premiér blázny? V čem přesně se můžeme srovnávat s těmi ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Konzervativní strana: Západní svět se zjevně nepoučil ze svého selhání

23:08 Konzervativní strana: Západní svět se zjevně nepoučil ze svého selhání

79. výročí ukončení 2. světové války v Evropě