Trochu nerozumím, z čeho. Služební auto, které mám jako každý jiný náměstek, neslouží jen mně, ale pokud je třeba, jezdí s ním služebně šéf úseku, šéfové odborů, zaměstnanci, zastupitelé, kteří někam pracovně jedou jednat.
Samozřejmě, že nejvíc najetých kilometrů je mých, tedy těch, kdy jsem seděl v autě já, často s někým ze svých kolegů. A jsem si jistý, že byly dobře využity – cesty po koncertních sálech vyšly na mnoho tisíc kilometrů, výsledkem je extrémně kvalitně připravovaná soutěž na projektování sálu, memorandum o financování podepsané krajem a zanedlouho ministrem kultury s výtěžkem několik set milionů. (Kdybychom do Kodaně letěli letadlem a pak jeli tágem do Aalborgu a do Norska, to by se teprv městský rozpočet pořádně prohnul!)
Brno má problém. Není v Praze
A protože v Praze sídlí všechno zásadní, je nutné do ní velmi často jezdit. Na jednání s premiérem, ministry, jejich náměstky, lidmi z různých profesí, co mají co dočinění s brněnskými tématy. Namátkou jsou to témata týkající se regulace hazardu, otevřenosti, dopravy, sociálního bydlení, kulturních a kreativních průmyslů, Roku smíření. Z Brna toho vskutku moc pro Brno neuděláte.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Od koho podle vás hrozí manipulace výsledku voleb?
A budete se nějak snažit dohlídnout na to, aby k ní nedošlo? Je to možné? A čemu nerozumím je to, co tvrdíte o účasti, že když přijde k volbám víc lidí, tak se manipulace nezdaří - jakou to má logiku? A jste případně připraven volby napadnout? Za jakých okolností?
Další články z rubriky

19:05 Scheinherr (Praha sobě): Lávky a inspirace ze světa
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k mezinárodní konferenci mostních inženýrů