„Pražské metro bylo svého času vysoce ceněno pro své architektonické provedení,“ říká náměstkyně primátorky Petra Kolínská. „Je na čase, abychom stanicím metra coby významnému veřejnému prostoru, kudy denně projdou statisíce lidí, věnovali odpovídající pozornost.“
Soubor opatření a doporučení pro vybrané stanice metra je výstupem druhé etapy dlouhodobějšího projektu Veřejný prostor a jeho potenciál u stanic metra. V první etapě IPR Praha analyzoval stav jednotlivých stanic a z více než šedesáti pražských stanic vybral jedenáct, které by měly přijít na řadu nejdříve. Nebyly vybrány primárně stanice s nejrozsáhlejšími nedostatky, ale takové, které mají největší rozvojový potenciál. Většina z nich leží na sídlištích a po dílčích proměnách by se mohly stát centry veřejné vybavenosti, která na sídlištích často schází.
Konkrétně se změny budou týkat stanic Skalka, Dejvická a Bořislavka na trase A, stanic Luka, Lužiny, Hůrka, Karlovo náměstí, Českomoravská a Černý Most na trase B, stanic Háje a Ládví na trase C.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV