I když se může zdát, že samořiditelná auta jsou dnes doslova za rohem, není to tak úplně pravda. Na druhou stranu příklad ze Švédska ukazuje, že se nejedná ale ani o příliš vzdálenou budoucnost.
Jednou ze zásadních podmínek pro další rozvoj autonomních aut (jak v testovacím, tak i v reálném provozu) je správné nastavení právního rámce. Nejen pro ochranu dalších účastníků silničního provozu, ale i pro oblast odpovědnosti a pojištění ?? Rychlé a jasné řešení těchto komplexních problémů přitom podmiňuje další rozvoj této oblasti v Česku a přímo tak ovlivní i náš další hospodářský rozvoj.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: PV
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k europoslanci Niedermayerovi.
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly