Chtějí být revoluční za každou cenu a protože pozornost nezaujmou jinak, využívají podobných scén s touhou šokovat a díky tomu získat dotace z veřejných peněz.
Údajní bojovníci proti establishmentu, tedy institucím autority, od těchto institucí přijímají veřejné peníze. Když jim někdo nechce peníze dát, křičí o cenzuře, jak předvedl ředitel brněnského festivalu Divadelní svět a Národního divadla v Brně Martin Glaser. Glaser nepochopil pojem cenzury, kdy stát něco zakazuje. Nikdo však není povinen platit druhému jeho svobodu projevu. Veřejné instituce mohou v rámci demokratického rozhodování stanovit, že hromadná urážka druhých je špatná a na financování špatného nárok není.
Realizátoři hry Naše násilí a vaše násilí nasávají veřejné peníze tvořené společností, proti které chtějí bojovat. Dokonce provedení hry má zajišťovat police, aby hra nebyla narušena. Jednoduše řečeno: "Navalte nám vaše prachy pro naše hry, které si zajistíme policejními pendreky.". Bojovníci proti establishmentu bez něj nemohou existovat. Jsou na hony vzdáleni prokletým básníkům a jejich středověkému ideálu a psanci Francois Villonovi. Realizátoři hry popírají svá východiska a patří do směšných postav Haškova Švejka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV