Lachnit (ANO): U elektrokoloběžek stále vítězí byznys. O "sdílení" nejde

25.02.2025 8:19 | Monitoring

Víte, co spojuje Paříž, Kodaň, Gelsenkirchen, Toronto, Barcelonu a nově nyní i Madrid? Zmíněná města po velmi negativních zkušenostech přistoupila k zákazu „sdílených“ elektrokoloběžek. Zdůvodnění je všude stejné. Firmy nesplnily podmínky, ke kterým se zavázaly v dohodě s radnicemi. Především šlo o nedostatečnou ochranu chodců.

Lachnit (ANO): U elektrokoloběžek stále vítězí byznys. O "sdílení" nejde
Foto: Vít Hassan
Popisek: Petr Lachnit

Tak jako nůž nemůže za to, že někdo někoho bodne, automobil za to, že řidič srazí chodce, ani elektrokoloběžka nemá zodpovědnost za svého majitele, v našem případě firemního klienta. Za častou bezohlednost, sobeckost a nadřazenost. Za dominanci absolutních práv nad povinnostmi a pravidly.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

Předškolní péče

Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Rakušan: Největší výpadek elektřiny jsme zvládli

12:06 Ministr Rakušan: Největší výpadek elektřiny jsme zvládli

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k pátečnímu blackoutu