Pěkné odpoledne, dámy a pánové, vážený pane ministře.
Já se přihlásím se až v té debatě, ale musím reagovat na to, co tady zaznělo i od mého ctěného kolegy Honzy Skopečka, se kterým jinak souhlasím v té teorii. Ta teorie taková je, že tam, kde je konkurence, tak ta tlačí samozřejmě na cenu a je to ve prospěch těch klientů. Já se jenom obávám, že tady ta konkurence prostě ne vždy, já to nechci paušalizovat, ale funguje. Když se třeba podíváme - já odebírám dTest a podívám se, jak tam dopadají ty české výrobky, tak ty často dopadají na těch prvních místech, dokonce jsou i cenově nejvýhodnější, a pak když je hledám v těch řetězcích, tak často narážím a nenajdu je, takže to mi najednou neštymuje. Patří to mezi ty kvalitnější, patří to mezi ty levnější a já to těžko hledám. A nebo je to ta známá finta - nemám to v té výšce očí, kde se to nejvíc prodává, ale je to někde dole apod.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV