Pro Středočeský kraj a pro řidiče kamionů by takové opatření znamenalo obrovskou komplikaci a ztížení podmínek. V praxi je to těžko představitelné: kolony na průjezdu středočeskými obcemi, kolabující veřejná i osobní doprava, zničené silnice II. a III. tříd.
Ukázkou do očí bijící neschopnosti je fakt, že ve vedení kraje, Prahy i ministerstva dopravy jsou představitelé stejného politického hnutí. Domluvit by se tedy měli. Místo toho si dělají naschvály nebo raději nedělají nic. Obětí jejich bezradnosti jsou ale občané a všichni motoristé.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
doprava , kamiony , kraj Středočeský , ODS , Praha
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Ukrajině.
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů
- 12:17 Senátor Hraba: TOP 09 se asi zdá, že mají zbytečně moc voličů
- 10:17 Šťastný (PRO): Když stát rabuje obce
- 8:14 Senátor Hájek: Leyenová. Sebereflexe = 0. Sebevědomí = 100