Koronavirová pandemie citelně zasáhla do oblasti cestovního ruchu. Město Třebíč proto hledalo možnosti, jak přispět k oživení v této oblasti. Cílem marketingové kampaně Zažijte Třebíč! je přitáhnout pozornost turistů na naše město, aby si k nám naplánovali výlety a strávili zde dovolenou. „Jsme přesvědčeni, že zviditelnění Třebíče jako atraktivní turistické destinace přispěje k oživení cestovního ruchu a pomůže také místním podnikatelům, zvláště těm, kteří svou činnost mají spojenou právě s turisty,“ informoval starosta Pavel Pacal.
Webový portál pro turisty visittrebic.eu nabízí novinky
„Vstupní branou“ pro návštěvníky je turistický portál www.visittrebic.eu. Právě sem jsou směrovány veškeré komunikační aktivity. Nově zde přibyly Tipy na výlety, kde si zájemci snadno a rychle vyberou, co v Třebíči mohou zažít, vidět a ochutnat. Pracovníci Turistických informačních center připravili programy pro návštěvníky, čímž jim pomohli zorientovat se v široké nabídce atraktivit. Nabídka dobře připraveny´ch tipů pro turisty usnadňuje rozhodování o vy´běru vy´letu či dovolené. Přínosy jsou především v tom, že turistům šetří čas, ktery´ by museli jinak věnovat plánování a vyhledávání aktivit a programů. Také jim poskytují záruku kvality a zážitku, protože neznají zdejší prostředí a chtějí mít dobry´ pocit z toho, že navštívili, viděli a zažili to, co je v destinaci možné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV