Odhadovaná cena projektu je 8 miliard korun. Souběžně od roku 2020, však stoupnou výdaje kraje na veřejnou dopravu o 480 miliónů korun. To vše v situaci, kdy kraj předpokládá cca 3,5 mld vlastních příjmů.
Podle zastupitelů za Svobodné má plán vedení kraje jedno velké úskalí. „Zlínský kraj investice do Baťovy nemocnice nepochybně potřebuje, ale přijde nám, že potřebné finance se rozhodl doslova projezdit. Mluvím o zásadním navýšení výdajů na veřejnou vlakovou a autobusovou dopravu“ uvedl krajský zastupitel a předseda Svobodných Tomáš Pajonk. Podle něj zastupitelé nebudou hlasovat pouze o nemocnici, ale především o tom, zda se Zlínský kraj pustí do finančně velmi riskantní hry, která může snadno skončit nedostatkem financí na nutné investice na mnoho let, třeba i pro celou generaci. „Je třeba nejprve zrevidovat navýšení peněz do dopravy. Teprve poté má smysl zabývat se znovu nemocnicí,“ doplnil Pajonk.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k předvolebním slibům Pirátské strany.
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů
- 12:17 Senátor Hraba: TOP 09 se asi zdá, že mají zbytečně moc voličů