Je potřeba podotknout, že TNS Aisa je agenturou, která má dlouhodobě nejpřesnější výsledky průzkumů veřejného mínění, tedy v porovnání skutečnosti s prognózou.
Nemá proto smysl se příliš utěšovat klamnými vějičkami nadějí typu neumětelských průzkumů CVVM a dalších průzkumů, které jsou vyráběny na marketingovou zakázku zadavatele, tedy ČSSD. Je třeba začít vnímat realitu. Je to realita, na kterou dlouhodobě upozorňuji, že může nastat a nastane. Vedení ČSSD jí samozřejmě v posledních týdnech a měsících poněkud samo pomohlo, když se dostalo do hluboké defenzivy díky několika marketingově prohraným bitvám s hnutím ANO,resp.s A.Babišem.
První velká marketingová bitva, kterou ČSSD svedla a prohrála, byla bitva o budoucí charakter české policie. ČSSD odstranila favorita A. Babiše, Šlachtu z vedení ÚOOZ a prosadila tzv. reformu policie.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Rusku.
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona