Je potřeba podotknout, že TNS Aisa je agenturou, která má dlouhodobě nejpřesnější výsledky průzkumů veřejného mínění, tedy v porovnání skutečnosti s prognózou.
Nemá proto smysl se příliš utěšovat klamnými vějičkami nadějí typu neumětelských průzkumů CVVM a dalších průzkumů, které jsou vyráběny na marketingovou zakázku zadavatele, tedy ČSSD. Je třeba začít vnímat realitu. Je to realita, na kterou dlouhodobě upozorňuji, že může nastat a nastane. Vedení ČSSD jí samozřejmě v posledních týdnech a měsících poněkud samo pomohlo, když se dostalo do hluboké defenzivy díky několika marketingově prohraným bitvám s hnutím ANO,resp.s A.Babišem.
První velká marketingová bitva, kterou ČSSD svedla a prohrála, byla bitva o budoucí charakter české policie. ČSSD odstranila favorita A. Babiše, Šlachtu z vedení ÚOOZ a prosadila tzv. reformu policie.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV