Je potřeba podotknout, že TNS Aisa je agenturou, která má dlouhodobě nejpřesnější výsledky průzkumů veřejného mínění, tedy v porovnání skutečnosti s prognózou.
Nemá proto smysl se příliš utěšovat klamnými vějičkami nadějí typu neumětelských průzkumů CVVM a dalších průzkumů, které jsou vyráběny na marketingovou zakázku zadavatele, tedy ČSSD. Je třeba začít vnímat realitu. Je to realita, na kterou dlouhodobě upozorňuji, že může nastat a nastane. Vedení ČSSD jí samozřejmě v posledních týdnech a měsících poněkud samo pomohlo, když se dostalo do hluboké defenzivy díky několika marketingově prohraným bitvám s hnutím ANO,resp.s A.Babišem.
První velká marketingová bitva, kterou ČSSD svedla a prohrála, byla bitva o budoucí charakter české policie. ČSSD odstranila favorita A. Babiše, Šlachtu z vedení ÚOOZ a prosadila tzv. reformu policie.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

18:12 Senátor Hraba: Na profil mi chodí různé existence neschopné normální slušné diskuze
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Jaroslavu Miko za STANu, který chodí senátorovi kom…
- 16:14 Ministr Ženíšek: Kandiduju, aby nám po volbách nediktovala Moskva
- 14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje