Protože se jedná o poslední předprázdninový průzkum a závěr června je vlastně již jakýmsi lakmusovým papírkem předvolebního období, které bude v září a v říjnu před krajskými a senátními volbami trvat zhruba pět až šest týdnů.je dobré jeho výsledkům věnovat pozornost. Tento průzkum je samozřejmě vážným konstatováním situace ve veřejném mínění.
Dlouhodobě se ukazuje, že ČSSD je v jisté personální, programové, ale také marketingové krizi. Nejnovější ukázka marketingové neschopnosti této strany je kampaň zahájená ve vztahu ke zcela neschopnému a nekompetentnímu ministru dopravy Ťokovi v souvislosti s jeho nezvládnutím problematiky mýtného.
Poněkud zkušenější pozorovatel nemůže pochopit, proč byla kampaň zahájena na samém začátku prázdnin, v období, kdy se počátkem července lidé věnují většinou sami sobě a nevěnují pozornost veřejným záležitostem. Během dvou až tří dnů celá kampaň zapadne a za další 3 – 4 dny ji Babišova média a média spřátelená s miliardářem Babišem uvedou na "pravou míru"…

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV