Podle mě ale přicházejí brzo, protože studie není hotová a zatím nic konkrétního nenavrhuje. Pouze uvádí cenná konkrétní data a mezi slabými stránkami zdůrazňuje, že „linkové vedení nezaznamenalo za posledních 20 let významnějších změn“ a že „linky ve společných úsecích (například B a C z Březinek do centra) často ani nemohou být koordinovány“. Studie doporučuje rozvíjet MHD spolu s rozvojem města a provázanost s vlaky a autobusy.
Předem neodmítám zmíněná konkrétní opatření, ale podle mě si za prvé jihlavská MHD zaslouží nový koncept a za druhé je potřeba řešit, kolik to bude stát.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV