Příznivci, komunikace, inovace. Tyto, pro TOP 09 zásadní, ingredience se o víkendu smísily na workshopu o sociálních sítích v politické kampani „LIKE pro topku“.
Na několikahodinovém semináři se v sobotu příznivci dozvěděli, jak efektivně komunikovat na Twitteru i Facebooku a k čemu mohou sociální sítě využít.
Protože do předčasných voleb zbývají necelé dva měsíce, řeč byla i o prezentaci politiků a stran na Facebooku a Twitteru nebo o argumentaci ve virtuálním prostředí.
„TOP 09 má k sociálním sítím jiným přístup, než je nakupování diskutérů, kteří užívají tři klávesy na počítači. Našim příznivcům proto formou semináře nabízíme možnost, jak pochopit svět sociálních sítí, učíme je, jak ho vnímat. Což nakonec mohou využít i ve svých oborech nebo podnikání,“ vysvětlil volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček.
Ten více než padesáti lidem, kteří se na seminář sjeli z různých částí republiky, představil kampaň TOP 09 před volbami i způsob, kterým chce strana zaujmout voliče na Twitteru nebo Facebooku.
Správce sociálních sítí TOP 09 Petr Ducháček vysvětloval, jak na sítích efektivně komunikovat a využívat analýzy. Mezi příznivce dopoledne navíc zavítal i pražský primátor Tomáš Hudeček, zástupce politiků, kteří zvládají správu svých profilů sami.
Účastníky workshopu velmi zaujala přednáška Davida Brady, který se snažil nastínit, jakým způsobem lze vytvořit poutavé příspěvky do prostředí sociálních sítí. V sobotu odpoledne si potom mohl každý vyzkoušet, jak vytvořit sdělení pro politickou stranu.
„Už loni byl LIKE pro topku velmi úspěšný a z workshopu mám radost i letos. Přihlásilo se nám o čtvrtinu více lidí než minulý rok a zároveň se nám povedlo zachovat velmi přátelskou atmosféru,“ zhodnotil celou akci Petr Ducháček.
Martina Týblová, tisková mluvčí

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: TOP 09