Na druhém jednání kontrolního výboru jsme diskutovali o zvláštní zakázce za 45 milionů na úpravu komunikace mezi Slivencem a Lochkovem. Ta se vlekla 12 let a najednou se zdá, že nesnese odkladu pár týdnů. Shodli jsme se na tom, že by ji neměla dosluhující rada bez mandátu schvalovat, ale že ji navrhneme projednat na nejbližším zastupitelstvu, které tento mandát z voleb už má.
Z dalšího jednání rady jsme za kontrolní výbor doporučili zatím neprojednávat a nechat rozhodnutí až na nového radního u rámcové smlouvy na outsourcing personálních zdrojů v IT. A to hned z několika důvodů: 1. magistrát má na najímání odborníků v IT svou 100% vlastněnou firmu Operator ICT, 2. zakázka je za 50 milionů, což je opravdu hodně peněz, 3. z jednání rady byla stažena v lednu 2021 z důvodu nesouhlasu náměstka Vyhnánka a Scheinherra (Praha Sobě), tyto nesouhlasy stále trvají a kontrolní výbor nevidí důvod, proč by tato věc nesnesla odkladu nebo přepracování novým radním pro IT, který během pár týdnů bude snad zvolen. Osobně vůbec nechápu tuto dvoukolejnost, kdy magistrát má 100% vlastněnou firmu na IT a vedle toho si na trhu najímá další odborníky a služby. To je podobné jako, kdyby si odbor dopravy vedle TSK sám najímal asfaltérské firmy na záplatování děr. Jednou byla vytvořena pro to určená organizace a Praha by ji měla využívat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV