Firma to jen oznámila a nesdělila příčiny a nehodlá to ani komentovat. Jména nejsou důležitá, ale důležité je vědět, co se v Autoškodě děje. Je to významný podnik, který představuje dlouhodobě asi 8% českého HDP, 14% exportů a 30% strojírenských exportů a to i přesto, že krize autonomobilového průmyslu zasáhla celou Evropu, ba i celý svět. A dopad je ještě širší, protože na podnik je navázáno mnoho subdodavatelů, v asociaci podniků automobilového průmyslu je 120 závodů.
Můžeme jen spekulovat, zda šlo o manažerská pochybení nebo o kolizi se zákonem, jak lze kriminální činy uhlazeněji nazvat. Firma nic nesdělí a nebude se k případu vyjadřovat. Jistě, je možno si z minulosti vybavit případ Zapadlo, který se šířil vnitrostranickými kanály. Soudruzi, kteří si pořídili levnější auta. dostali stranické tresty, dali jim složensky a museli rozdíl uhradit. To bylo. Dnes podnikům do ničeho nelze vlastně mluvit.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Miloslav Ransdorf