Obsahem přijaté zprávy jsou návrhy na zlepšení bezpečnosti vozidel, zejména pak na systémy aktivní a pasivní bezpečnosti vozidel. Parlament podpořil instalaci automatického nouzového brzdění, inteligentní přizpůsobování rychlosti jízdy či asistenci při udržování vozidla v jízdním pruhu. Pro oblast pasivní bezpečnosti poslanci schválili standardizaci rozhraní alkoholových imobilizérů, sledování tlaku v pneumatikách nebo signalizaci nouzového brzdění.
Zpráva také doporučuje zavedení několika dalších bezpečnostních opatření pro nákladní vozidla. Podporuje například změnu designu přední a zadní částí vozidla, to znamená zlepšení přímého výhledu či ochranu proti jejich podjetí zezadu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV