Její součástí budou například analyticko-výzkumná šetření mezi pražskými školami, vytvoření systému hodnocení vzdělávacích příležitostí či online nástroj, který umožní široké veřejnosti sdílet zkušenosti. Partnerem projektu je Národní pedagogický institut.
V dubnu letošního roku Zastupitelstvo hl. m. Prahy schválilo Dlouhodobý záměr vzdělávání a rozvoje vzdělávací soustavy hlavního města Prahy 2020–2024. Pražský inovační institut plánuje tuto koncepci systematicky naplňovat. Během léta 2020 tak společně s odborem školství, mládeže a tělovýchovy Magistrátu hl. m. Prahy zpracoval Školskou inkluzivní koncepci kraje hl. m. Prahy, kterou následně schválila Rada hl. m. Prahy. V rámci přípravy ředitelé zřizovaných škol požadovali zavedení systému evaluace a hodnocení kvality poskytovaného dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k postoji k Ukrajině ve střední Evropě.
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů