Sládek (SPR-RSČ): Nový způsob, jak okrádat spotřebitele

24.03.2017 15:40 | Zprávy

Obchodním řetězcům, které dnes ovládají domácí trh s potravinami a samozřejmě monopolnímu výrobci Agrofertu, se už pomalu zajídají slevové akce.

Sládek (SPR-RSČ): Nový způsob, jak okrádat spotřebitele
Foto: Hans Štembera
Popisek: Miroslav Sládek

Netrvalo však dlouho a tito traviči společné řešení našli. Spočívá ve využití nepozornosti nakupujících. V krabici s rýží, jedné velmi známé místní firmy bylo vždy 8 sáčků. Obal zůstal stejně velký i barevný, ale pozor v krabici je již jen 6 sáčků. Samozřejmě za stejnou cenu, která je vydávána v obchodě za „AKCI“.

Stejná lahev nápoje měla dříve 2 litry, vše zůstalo při starém, až na to, že v láhvi je nyní pouze 1,75 litru. Samozřejmě za stejnou cenu, opět v akci.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kordová Marvanová: Byznys s dluhy na výživném

18:05 Kordová Marvanová: Byznys s dluhy na výživném

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k tzv. rozvodové novele občanského zákoníku