Sládek (SPR-RSČ): Nový způsob, jak okrádat spotřebitele

24.03.2017 15:40 | Zprávy

Obchodním řetězcům, které dnes ovládají domácí trh s potravinami a samozřejmě monopolnímu výrobci Agrofertu, se už pomalu zajídají slevové akce.

Sládek (SPR-RSČ): Nový způsob, jak okrádat spotřebitele
Foto: Hans Štembera
Popisek: Miroslav Sládek

Netrvalo však dlouho a tito traviči společné řešení našli. Spočívá ve využití nepozornosti nakupujících. V krabici s rýží, jedné velmi známé místní firmy bylo vždy 8 sáčků. Obal zůstal stejně velký i barevný, ale pozor v krabici je již jen 6 sáčků. Samozřejmě za stejnou cenu, která je vydávána v obchodě za „AKCI“.

Stejná lahev nápoje měla dříve 2 litry, vše zůstalo při starém, až na to, že v láhvi je nyní pouze 1,75 litru. Samozřejmě za stejnou cenu, opět v akci.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Jak je to doopravdy?

Dobrý den, znám vás jako ekonomku. Teď kandidujete na kandidátce SPD. Zajímá mě tak, zda souhlasíte s tím, co SPD tvrdí o Ukrajincích, že jako Češi chudneme na tom, že poskytujeme pomoc a azyl? Nebo kde je problém, proč je naše životní úroveň podprůměrná? Děkuji za odpověď

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dostál (Stačilo!): Není nad to se zaprodat

4:31 Dostál (Stačilo!): Není nad to se zaprodat

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k čtvrtečnímu hlasování o odvolání Ursuly von der Ley…