„Jsem velmi rád, že se můžu zúčastnit tohoto slavnostního okamžiku. Přál bych si, aby takových okamžiků bylo z mandátu naší vlády a z mandátu ministra dopravy co nejvíce, abychom byli skutečně schopni z mandátu nové české vlády reálně zahájit co nejvíce úseků výstavby ať už dálnic nebo rychlostních komunikací nebo třeba nových železnic v České republice.
Jak jsem se díval do historie, tak dálnice D 11 se z Prahy do Hradce staví zhruba 30 let. Pevně věřím, že ambice, aby byl tento úsek za dva roky zprovozněn a za tři roky zcela dostavěn, bude naplněna. Chtěl bych poděkovat panu ministru dopravy, chtěl bych poděkovat také panu hejtmanovi, primátorovi Hradce Králové za péči, kterou věnovali tomu, aby výstavba D11 neusnula. Chtěl bych také poděkovat Ministerstvu dopravy za to, že se podařilo snížit cenu z hlediska vyjednávání pokud jde o výstavbu posledního úseku D11 a chtěl bych popřát také Královehradeckému kraji, aby nezůstalo jenom u přípravy a výstavby té poslední části dálnice, která má vést až do Hradce Králové, ale aby také pokročila výstavba v dalším úseku D11, to znamená mezi Hradcem Králové a Jaroměří a samozřejmě také příprava rychlostní komunikace, která by jednou měla vést až na hranice s Polskem. Takže ještě jednou, jsem velmi rád, že můžeme zahájit výstavbu tohoto úseku. Pevně věřím, že to bude poslední takovéto slavnostní zahájení tohoto úseku, a že ho budeme schopni dovést z hlediska výstavby až do Hradce Králové přes všechna protivenství, přes všechny překážky, že bude naplněna jedna z priorit, kterou vláda má,“ uvedl při zahájení předseda vlády ČR Bohuslav Sobotka.
Dálnice D11
Dálnice D11 je jedním z nejvýznamnějších dopravních tahů a zajišťuje spojení Prahy s východní částí Středních Čech, s Královéhradeckým a Pardubickým krajem a pokračuje na hranici České republiky s Polskem u Královce. Hlavním záměrem dalšího pokračování výstavby dálnice D11 je vyloučení tranzitní dopravy ve směru silnice I/35 resp. R35 Liberec - Jičín – Litomyšl – Olomouc z Hradce Králové a odlehčit přetížené silnici I/33 Hradec Králové – Jaroměř, kde vysoké intenzity dopravy způsobují trvalé problémy nejen z hlediska bezpečnosti a plynulosti provozu, ale i z hlediska vlivu zejména těžké nákladní dopravy na okolí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Vlada.cz
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

16:14 Ministr Ženíšek: Kandiduju, aby nám po volbách nediktovala Moskva
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k volbám do Poslanecké sněmovny.
- 14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně