Kampaň MÍT DOMOV A RODINU „Samozřejmost nebo vzácnost?“ v Libereckém kraji odstartovala roku 2015. Jejím cílem je propagace náhradní rodinné péče a získávání nových pěstounů či osvojitelů. Už o rok dříve se začala scházet pracovní skupina pro vyhledávání náhradních rodičů. Liberecký kraj je jedním z jejích zakladatelů. Pracovní skupina realizuje aktivity pro vyhledávání náhradních rodičů a nastavuje kampaň tak, aby oslovovala veřejnost po celém kraji.
V roce 2019 kampaní prostupovalo téma sourozeneckých skupin. Během roku 2019 se pod hlavičkou kampaně v Libereckém kraji konalo 61 akcí, na které bylo vynaloženo téměř 329 693,55 Kč. Počet akcí byl srovnatelný s předchozím rokem, ale zvýšila se jejich finanční podpora. Z uskutečněných aktivit bylo v loňském roce 38 % zaměřených na širokou veřejnost, například v rámci akcí pro rodiny s dětmi.
S kampaní se tak mohli setkat návštěvníci Food festivalu ve Vrchlabí, Blátivého odpoledne v Jilemnici nebo Martinských trhů v Novém Boru. V srpnu 2019 představila pracovní skupina svou činnost prostřednictvím výstavy ve vstupní hale Krajského úřadu Libereckého kraje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV