Na billboardech i na internetu už jste možná zahlédli velký nápis MŮŽEME a logo Svobodní. Je to fáze kampaně, která přitahuje pozornost, vyvolává otázky, budí zvědavost, probouzí představivost a navozuje pozitivní i negativní emoce.
V srpnu totiž proběhla na internetu a ve velkých městech anonymní guerillová předkampaň “NEMŮŽEME”, kde lidé mohli dát průchod svým emocím, postěžovat si a psát nám vzkazy co všechno nemůžeme. Promítali jsme na i Pražský hrad nebo na budovy na Náměstí Svobody v Brně, umístili do veřejného prostoru Zdi nářků…

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV