Ve spolupráci s agenturou Cream Prague vznikl originální “kašlací remix” oficiální videospotu NEKAŠLETE NA EVROPU.
„Spotify jsme zvolili hlavně kvůli zájmu mladší generace, ale také kvůli zajímavému spojení rozhlasové a display reklamy," říká online specialista TOP 09 Petr Ducháček.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: TOP 09
Nově navrhované masové sledování občanů EU
Dobrý den, zajímal by mě Váš postoj vůči návrhu Evropské Unie zvaný ChatControl, který by znamenal plošné šmírování každé odeslané soukromé zprávy, souborů, a jejich případné okamžité nahlášení policii. Samozřejmě jsou jako odůvodnění zneužívány naše děti, zítra terorismus a kdo ví, co příští rok. D...
Další články z rubriky

18:11 Sedmihradská (STAN): Zákon o řízení a kontrole veřejných financí byl schválen
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k zákonu o řízení a kontrole veřejných financí
- 17:16 Sadovský (ANO): Milá vládo, když už nevíte, co se stalo, tak to aspoň přiznejte
- 16:14 Prezident Pavel: Dát Ukrajině jasnou perspektivu
- 15:18 Maláčová (SOCDEM): Evropskou unii potřebujeme a chceme. Musí se ale změnit
- 14:16 Ministr Výborný: Českým zemědělcům musí Evropa naslouchat
- 13:15 Stačilo!: Lidé mají právo žít offline