TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify

16.05.2014 5:20 | Zprávy

TOP 09 a Starostové chtějí před eurovolbami zaujmout mladé voliče na hudební síti Spotify.

TOP 09: Nekašleme na EU, ani na Spotify
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo TOP 09

Ve spolupráci s agenturou Cream Prague vznikl originální “kašlací remix” oficiální videospotu NEKAŠLETE NA EVROPU.

 „Spotify jsme zvolili hlavně kvůli zájmu mladší generace, ale také kvůli zajímavému spojení rozhlasové a display reklamy," říká online specialista TOP 09 Petr Ducháček.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: TOP 09

MUDr. Ivan David, CSc. byl položen dotaz

Nerostné bohatství na Ukrajině

Na CNN jste tvrdil, že Ukrajina již nerostné suroviny, které jsou na jejím území nevlastní, že je vlastní někdo jiný. Jak to víte? Myslíte, že tak na USA šije nějakou boudu, a proto došlo i k vyhrocení oné schůzky, kde se měla smlouva podepsat? A kdo je tedy podle vás vlastní?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rozvoral (SPD): S velkou úctou si připomínáme 80 let od květnových událostí

22:01 Rozvoral (SPD): S velkou úctou si připomínáme 80 let od květnových událostí

Před osmdesáti lety se český národ postavil na odpor okupaci a bezpráví. V květnu 1945 propuklo Praž…