Třeštíková: Kampaň Stay in Prague poprvé zaplatili sami turisté

11.10.2022 14:33 | Tisková zpráva

Digitální kampaň Stay in Prague na podporu příjezdového cestovního ruchu zaujala nejvíce cestovatele v Polsku, Německu a Itálii. Hlavní město poprvé využilo výnosy z navýšeného poplatku z pobytu na marketingové aktivity.

Třeštíková: Kampaň Stay in Prague poprvé zaplatili sami turisté
Foto: Hans Štembera
Popisek: Radní Hana Třeštíková

Kampaň oslovila zhruba 24 milionů lidí a na kampaňový web zavítaly téměř dva miliony návštěvníků. Zájem z těchto zemí potvrzují i data z online prodeje městské turistické karty Prague Visitor Pass, kdy přední příčky obsadili právě turisté z výše zmíněných zemí. Prague City Tourism (PCT) společně s partnery prezentovala metropoli jako prestižní a prémiové město podporující kultivovaný a udržitelný turismus.

„Ve spolupráci s Prague City Tourism se nám podařilo připravit a nastartovat řadu skvělých projektů, kterými měníme přístup Prahy k turistickému ruchu. Díky marketingovým kampaním, které nyní financujeme z výnosu z navýšeného poplatku z pobytu, do metropole začíná jezdit kultivovanější klientela, na níž chceme cílit i do budoucna,“ říká Hana Třeštíková, radní hl. m. Prahy pro kulturu a cestovní ruch.

Tříměsíční kampaň v hodnotě 7,5 milionu korun, která probíhala od června do září a podpořila novu image Prahy, se zaměřila na bonitnější klientelu ve věku od 35 let. V rámci digitální části zaznamenala celkem 118 429 370 zobrazení z jedenácti předem definovaných evropských zemí. Podle dat pokračovaly téměř dva miliony uživatelů na web stayinprague.eu a přes 16 tisíc z nich zamířilo také bezprostředně na vybranou ubytovací platformu. Nejúspěšnější byla propagace Prahy v obsahové síti Google a YouTube.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Filip Turek byl položen dotaz

Program

Jak by motoristé řešili problémy jako je třeba drahota, nedostupnost bydlení, nízké mzdy, klesající životní úroveň, zastaralé školství? A co byste označili za tři hlavní problémy, které je třeba vyřešit? Přiznám se, že o vás občas slyším, ale zatím jsem jen pochopila, že vám jde hlavně o záchranu au...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rajchl (PRO): Chyba, vyzbrojovat extrémně nestabilní zemi

11:02 Rajchl (PRO): Chyba, vyzbrojovat extrémně nestabilní zemi

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k vyzbrojování Ukrajiny.