Při té její investor, Ředitelství silnic a dálnic, avizoval uzavření poloviny vozovky a řízení dopravy pomocí semaforu se střídavým průjezdem vozidel v jednom pruhu.
Třebaže není pochyb o potřebnosti rekonstrukce mostu z 50. let minulého století, který od té doby neprošel žádnými významnými opravami a je pravidelně zatěžován hustou osobní i nákladní dopravou, vyvolal by tento způsob opravy kolaps dopravy ve městě, kde je již za současného stavu dopravní situace neúnosná.
ŘSD bude rekonstrukci koordinovat s městem
Město proto vstoupilo v jednání s brněnským závodem Ředitelství silnic a dálnic. Na schůzce s ředitelem Davidem Fialou, která se konala v tomto roce poněkolikáté a týkala se opět především postupu příprav obchvatu Břeclavi, otevřel téma opravy mostu na Poštornou břeclavský místostarosta Milan Vojta. A uspěl.
„ŘSD bude rekonstrukci koordinovat s městem, aby doprava ve městě utrpěla co nejméně. Oprava pak neproběhne v roce 2016, ale v horizontu asi tří let a po dohodě s městem tak, abychom se všichni mohli na tuto náročnou zkoušku dopravy důkladně připravit. Oceňuji tento vstřícný přístup, komunikace města s ŘSD je nyní na velmi dobré úrovni a je intenzivní. Pan ředitel také slíbil, že pokud takové řešení bude možné, bude při rekonstrukci použit mobilní most přes odlehčovací rameno řeky Dyje tak, aby řidiči mohli opravovaný úsek objíždět“, uvedl místostarosta Milan Vojta.
Milan Vojta, MBA, M.A.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV