Vrecionová (ODS): 30 miliónů za reklamu na ministra Jurečku. Zemědělcům to nepomůže

19.01.2015 21:58 | Zprávy

Ministr zemědělství dnes odměnil automobilem výherce soutěže na podporu tradičních českých potravin, která daňové poplatníky přišla na více než 30 miliónů korun.

Vrecionová (ODS): 30 miliónů za reklamu na ministra Jurečku. Zemědělcům to nepomůže
Foto: Redakce
Popisek: Veronika Vrecionová

Pan ministr sice ještě nedávno kritizoval vysoké výdaje ministerstva na marketing a propagaci, sám ale nakonec inicioval projekt za několik desítek miliónů. Nezapomněl přitom i sám na sebe a své osobní PR a objevil se v několika televizních spotech, u kterých i velmi pozorný divák pochyboval, co to vlastně pan ministr propaguje.

Podpora prodeje tuzemských potravin a důraz na kvalitu jsou samozřejmě správné, ale jednorázová akce tohoto formátu žádnou změnu v chování spotřebitelů nepřinese. Výhra automobilu a dalších drobných cen je krátkodobá motivace nakupovat české výrobky, ministerstvo by ale mělo přemýšlet dlouhodobě a prostředky na propagaci využít smysluplněji.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ODS

Mgr. Zdeněk Kettner byl položen dotaz

Svoboda slova a názoru

Dobrý den, i mě přijde, že se dnes pravda nenosí a co horšího, tak se za ni i trestá. Co s tím ale hodláte udělat, když budete ve vládě? Jaké kroky podniknete proto, aby se opět mohla nahlas říkat pravda a problémy se mohli nazývat pravým jménem a skončilo to plíživé zavádění cenzury?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Niedermayer (TOP 09): Návrh komise představuje "umírněnou modernizaci"

20:03 Niedermayer (TOP 09): Návrh komise představuje "umírněnou modernizaci"

Reakce na svém veřejném facebookovém profilu na kritiku návrhu rozpočtu Evropské unie