Vrecionová (ODS): 30 miliónů za reklamu na ministra Jurečku. Zemědělcům to nepomůže

19.01.2015 21:58 | Zprávy

Ministr zemědělství dnes odměnil automobilem výherce soutěže na podporu tradičních českých potravin, která daňové poplatníky přišla na více než 30 miliónů korun.

Vrecionová (ODS): 30 miliónů za reklamu na ministra Jurečku. Zemědělcům to nepomůže
Foto: Redakce
Popisek: Veronika Vrecionová

Pan ministr sice ještě nedávno kritizoval vysoké výdaje ministerstva na marketing a propagaci, sám ale nakonec inicioval projekt za několik desítek miliónů. Nezapomněl přitom i sám na sebe a své osobní PR a objevil se v několika televizních spotech, u kterých i velmi pozorný divák pochyboval, co to vlastně pan ministr propaguje.

Podpora prodeje tuzemských potravin a důraz na kvalitu jsou samozřejmě správné, ale jednorázová akce tohoto formátu žádnou změnu v chování spotřebitelů nepřinese. Výhra automobilu a dalších drobných cen je krátkodobá motivace nakupovat české výrobky, ministerstvo by ale mělo přemýšlet dlouhodobě a prostředky na propagaci využít smysluplněji.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: ODS

Ing. Veronika Vrecionová byl položen dotaz

Co přesně je to předkupní právo?

Vy tvrdíte, že zavedení předkupního práva znamená jediné, koncentraci půdy a tím pádem i moci do rukou Andreje Babiše. Já se přiznám, že tomu vůbec nerozumím. V čem je ten problém? Jak se takové předkupní právo získá a kdo ho může získat? Ne že by mě zemědělství nějak zajímalo, ale z toho, že to něk...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kolář (TOP 09): Není právo veta přežitek?

20:06 Kolář (TOP 09): Není právo veta přežitek?

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k obraně EU.