Vrecionová (ODS): 30 miliónů za reklamu na ministra Jurečku. Zemědělcům to nepomůže

19.01.2015 21:58 | Zprávy

Ministr zemědělství dnes odměnil automobilem výherce soutěže na podporu tradičních českých potravin, která daňové poplatníky přišla na více než 30 miliónů korun.

Vrecionová (ODS): 30 miliónů za reklamu na ministra Jurečku. Zemědělcům to nepomůže
Foto: Redakce
Popisek: Veronika Vrecionová

Pan ministr sice ještě nedávno kritizoval vysoké výdaje ministerstva na marketing a propagaci, sám ale nakonec inicioval projekt za několik desítek miliónů. Nezapomněl přitom i sám na sebe a své osobní PR a objevil se v několika televizních spotech, u kterých i velmi pozorný divák pochyboval, co to vlastně pan ministr propaguje.

Podpora prodeje tuzemských potravin a důraz na kvalitu jsou samozřejmě správné, ale jednorázová akce tohoto formátu žádnou změnu v chování spotřebitelů nepřinese. Výhra automobilu a dalších drobných cen je krátkodobá motivace nakupovat české výrobky, ministerstvo by ale mělo přemýšlet dlouhodobě a prostředky na propagaci využít smysluplněji.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ODS

Mgr. Ondřej Lochman, PhD. byl položen dotaz

Proč a na čem přesně nenašla tato vláda shodu ohledně RUD?

A nemyslíte, že jste jako STAN pro změnu mohli udělat víc? Proč jste víc netlačili na férové nastavení? To že teď podepisujete ústavní stížnost je podle mě jen potvrzení vašeho selhání. Co mi na to řeknete?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rajchl (PRO): Jejich programem je za každou cenu obhajovat Ukrajince

12:07 Rajchl (PRO): Jejich programem je za každou cenu obhajovat Ukrajince

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k incidentu s jedním Ukrajincem.