Vrecionová (ODS): 30 miliónů za reklamu na ministra Jurečku. Zemědělcům to nepomůže

19.01.2015 21:58

Ministr zemědělství dnes odměnil automobilem výherce soutěže na podporu tradičních českých potravin, která daňové poplatníky přišla na více než 30 miliónů korun.

Vrecionová (ODS): 30 miliónů za reklamu na ministra Jurečku. Zemědělcům to nepomůže
Foto: Redakce
Popisek: Veronika Vrecionová

Pan ministr sice ještě nedávno kritizoval vysoké výdaje ministerstva na marketing a propagaci, sám ale nakonec inicioval projekt za několik desítek miliónů. Nezapomněl přitom i sám na sebe a své osobní PR a objevil se v několika televizních spotech, u kterých i velmi pozorný divák pochyboval, co to vlastně pan ministr propaguje.

Podpora prodeje tuzemských potravin a důraz na kvalitu jsou samozřejmě správné, ale jednorázová akce tohoto formátu žádnou změnu v chování spotřebitelů nepřinese. Výhra automobilu a dalších drobných cen je krátkodobá motivace nakupovat české výrobky, ministerstvo by ale mělo přemýšlet dlouhodobě a prostředky na propagaci využít smysluplněji.

Veronika Vrecionová
senátorka a expertka ODS pro zemědělství a venkov

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ODS

Jak chcete z Bruselu zajistit naši potravinovou soběstačnost?

Podle mě je to klišé a nemůžeme být potravinově úplně soběstační, obzvlášť dnes, kdy je dost nevyzpytatelné počasí. A i kdybychom soběstační byly, nebude nás to stát mnohem více než potraviny z dovozu? Podpora českých potravin je sice hezká věc, ale zas né každý na to má rozpočet. Stačí se podívat n...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

STAN: Nezávislost veřejnoprávních médií. Zvedáme poplatky a navýší se vždy i o inflaci

6:04 STAN: Nezávislost veřejnoprávních médií. Zvedáme poplatky a navýší se vždy i o inflaci

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu ke koncesionářským poplatkům.