V tiskové zprávě Oživení popisuje metodu své analýzy takto:
Před krajskými volbami jsme zanalyzovali všechny krajské zpravodaje v ČR včetně všech regionálních televizí. 5 posledních vydání každého zpravodaje a 5 vysílání každé regionální televize před volbami. Výsledek? Politická reklama za veřejné peníze.
Cílem analýzy bylo zmapovat vydávání krajských periodik placených z veřejných rozpočtů a zjistit, zda se řídí tiskovým zákonem a neporušují zákon o volbách do zastupitelstev krajů, který např. v § 56a odst. 6 říká:
“K volební kampani nelze využívat komunikační média kraje nebo obce nebo právnické osoby, která je ovládaná krajem nebo obcí.”

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Na co podle vás tak strašně potřebujeme Ukrajince?
A jste nebo nejste pro jejich zařazení do českého sociálního sytému? Jaké konkrétní dávky by jim dávalo ANO, kdybyste byli ve vládě? A komu? Všem Ukrajincům?
Další články z rubriky

16:14 Ministr Ženíšek: Kandiduju, aby nám po volbách nediktovala Moskva
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k volbám do Poslanecké sněmovny.
- 14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně