V tiskové zprávě Oživení popisuje metodu své analýzy takto:
Před krajskými volbami jsme zanalyzovali všechny krajské zpravodaje v ČR včetně všech regionálních televizí. 5 posledních vydání každého zpravodaje a 5 vysílání každé regionální televize před volbami. Výsledek? Politická reklama za veřejné peníze.
Cílem analýzy bylo zmapovat vydávání krajských periodik placených z veřejných rozpočtů a zjistit, zda se řídí tiskovým zákonem a neporušují zákon o volbách do zastupitelstev krajů, který např. v § 56a odst. 6 říká:
“K volební kampani nelze využívat komunikační média kraje nebo obce nebo právnické osoby, která je ovládaná krajem nebo obcí.”

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV