Jde o peníze na tzv. přiměřený zisk za rok 2015, který je ve smlouvě mezi DPMLJ a BusLine (z prosince 2009) uveden odkazem na vládní nařízení. Podle tohoto nařízení žádná dopravní firma nikdy peníze nedostala, protože jeho výklad je sporný. BusLine si nárokuje teoretickou výši, město poukazuje na to, že většina těchto nároků by byla zaplacena BusLine dvakrát a mohou představovat nedovolenou veřejnou podporu. Proto rada města Liberce opakovaně doporučovala představenstvu dopravního podniku vyplatit nejvýše 9 milionů.
Přesto předseda představenstva, Pavel Šulc (ex-ANO), dal pokyn k vyplacení plné výše 28,5 milionu. Města, která dopravu financují, nepotvrdila oprávněnost nároku. Vyplacené peníze tak nemá dopravní podnik kryté.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Šulc , Změna pro Liberec , ZpL
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k předvolebním slibům Pirátské strany.
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů
- 12:17 Senátor Hraba: TOP 09 se asi zdá, že mají zbytečně moc voličů